Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz
oraz Dyrektor Pałacu Młodzieży w Gdańsku Elżbieta Porowska  
zapraszają do udziału w
 3. OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE GRAFIKI KOMPUTEROWEJ NA KARTKĘ BOŻONARODZENIOWĄ
 „ M - A - G - I - A    Ś  - W - I  - Ą - T ”.
 

REGULAMIN

ORGANIZATOR:

Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku.

PARTNER:

  • Poczta Polska S.A.,
  • Stowarzyszenie Kulturalno - Edukacyjne MOST.

CELE  KONKURSU:

  • popularyzacja grafiki komputerowej wśród dzieci i młodzieży,
  • pokazanie możliwości współczesnej techniki komputerowej w tworzeniu grafiki,
  • podtrzymywanie i pielęgnowanie tradycji związanych z okresem Świąt Bożego Narodzenia.

 

ADRESAT:

uczestnikami konkursu mogą być uczniowie szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych oraz placówek wychowania pozaszkolnego z Polski.

KATEGORIE:

  • szkoły podstawowe klasy I - III,
  • szkoły podstawowe klasy IV – VI,
  • szkoły gimnazjalne,
  • szkoły ponadgimnazjalne.

 

WYMAGANIA:

  • każda szkoła może zgłosić do konkursu 10 prac graficznych wykonanych indywidualnie w danej kategorii wiekowej,
  • prace muszą być zapisane w jednym z ogólnodostępnych formatów (np. gif, jpg, png)  wg schematu: imięnazwisko_szkoła (np. JanKowalski_SP13Gdansk),
  • prace należy przekazać w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD); wszystkie prace zgłoszone przez szkołę powinny znajdować się na jednym nośniku pogrupowane w folderach wg kategorii; nośniki muszą być trwale opisane,
  • do każdej pracy graficznej należy dołączyć wydruk (jeden egzemplarz) w wersji papierowej wydrukowane na papierze fotograficznym w formacie 13x18 cm,
  • praca musi być trwale opisana na odwrocie wydruku: imię i nazwisko autora, klasa, szkoła, telefon kontaktowy i nazwa programu w jakim została wykonana.

TERMINY I WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • do 30 grudnia 2016 roku - przesłanie pracy graficznej wraz z kartą zgłoszenia na adres: Pałac Młodzieży, ul. Ogarna 56, 80-826 Gdańsk, z dopiskiem GRAFIKA KOMPUTEROWA „MAGIA ŚWIĄT” (liczy się data wpływu do placówki),
  • 20 stycznia 2017 roku – opublikowanie wyników konkursu na stronie internetowej Pałacu Młodzieży w Gdańsku (www.pmgdansk.pl),
  • do 31 stycznia 2017 roku przesłanie nagród i wyróżnień na adres placówki delegującej (koszty przesyłki ponosi organizator).

OCENA JURY I NAGRODY:

powołane przez organizatora jury oceni prace biorąc pod uwagę następujące kryteria:

  • zgodność z tematem,
  • samodzielność wykonania pracy,
  • pomysłowość, oryginalne ujęcie tematu,
  • estetykę wykonania,
  • stopień nawiązania do tradycji,

 

  • w każdej kategorii zostaną przyznane nagrody i wyróżnienia,
  • jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród i łączenia kategorii,
  • decyzje jury są ostateczne.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  • przesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z przekazaniem na rzecz organizatora prawa do nieodpłatnego wykorzystania pracy wyłącznie w celach związanych z konkursem, w tym promującymi konkurs oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133. Poz. 883 z późniejszymi zmianami),
  • nadesłanie prac wraz z kartą zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu,
  • zdjęcia nagrodzonych prac zostaną opublikowane na stronie www.pmgdansk.pl oraz na fanpage Pałacu Młodzieży,
  • organizator traktować będzie prace z największą starannością, jednak nie bierze odpowiedzialności za ich zaginięcie bądź uszkodzenie podczas transportu pocztowego,
  • organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu z przyczyn niezależnych,
  • prace nieopisane i bez karty zgłoszenia oraz niezgodne z regulaminem nie wezmą udziału w konkursie.

 

Szczegółowych informacji w sprawie uczestnictwa w konkursie udziela:
Dział Promocji, Edukacji i Animacji Kulturalnej Pałacu Młodzieży w Gdańsku 
tel. (58) 301 60 07; e-mail: imprezy@pmgdansk.pl