Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, skargi, pisma interesantów. 

Korespondencję można kierować osobiście lub drogą pocztową. 

Sprawy rozpatrywane są na bieżąco bez zbędnej zwłoki.

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.

Dyrektor szkoły przyjmuje po uprzednim umówieniu spotkania przez sekretariat szkoły.

Godziny urzędowania sekretariatu: 

poniedziałek 7:30-15:30

wtorek 7:30-15:30

środa dzień wewnętrzny

czwartek 7:30-15:30

piątek 7:30-15:30

Telefon: (58) 301 34 96, fax: (58) 300 05 49

e-mail: sekretariat@sp57.edu.gdansk.pl

Dostęp do informacji niezamieszczonej w BIP

Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. 2022, poz. 902), (zwana dalej również: Ustawą o d.i.p),  informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 57 im. gen. Wł. Andersa  w Gdańsku a znajduje się w jego posiadaniu, jest udostępniana na pisemny wniosek.

Wniosek można składać w następujący sposób:

  • Listownie na adres: Szkoła Podstawowa nr 57 im. gen. Wł. Andersa w Gdańsku, ul. Aksamitna 8, 80-858 Gdańsk.
  • Bezpośrednio w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 57 im. gen. Wł. Andersa w Gdańsku
  • W formie elektronicznej na adres mailowy: sekretariat@sp57.edu.gdansk.pl

Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach
o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych oraz ograniczeniu ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnice służbową.



Zgodnie z art. 13 Ustawy o d.i.p., udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. W sytuacji, gdy informacja publiczna z różnych przyczyn nie może być udostępniona w powyższym terminie, Szkoła Podstawowa nr 57  w Gdańsku powiadomi w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.



Udostępnienie informacji publicznej na wniosek nastąpi w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Szkoła Podstawowa nr 57 w Gdańsku uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób wskazany we wniosku. W takim przypadku Szkoła Podstawowa nr 57 w Gdańsku powiadomi pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskaże, sposób lub formę w jakiej informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji zostanie umorzone.



Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, z zastrzeżeniem przypadku, w którym, udostępnienie informacji na wniosek, będzie generowało koszty związane ze sposobem lub koniecznością przekształcenia informacji
w formę wskazaną we wniosku. W tym przypadku Szkoła Podstawowa nr 57 w Gdańsku zgodnie z art. 15 Ustawy zastrzega sobie prawo do pobrania od wnioskodawcy opłaty w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takiej sytuacji Szkoła Podstawowa nr 57 w Gdańsku w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku powiadomi o wysokości opłaty wnioskodawcę, który może w tym czasie dokonać zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wniosek wycofać.


Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 57 w Gdańsku.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rozpatrywania wniosków o udzielenie informacji publicznej.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 57 im. gen. Wł. Andersa w Gdańsku, ul. Aksamitna 8, 80-858 Gdańsk
  2. Przedstawicielem Administratora danych jest Dyrektor Szkoły, p. Anna Listewnik, kontakt: a.listewnik@sp57.edu.gdansk.pl
  3. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@rodo-edu.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, to jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. 2022, poz. 902),
    w celu rozpatrzenia wniosku.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu. Ponadto, Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
  8. Podanie danych nie jest obowiązkowe, chyba że urząd o nie wystąpi w celu wydania decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenia podstępowania o udostępnienie informacji.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.
  10. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem w/w danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.